piątek, 8 listopada 2013

Iluminacje LED

Oświetlenie LED potrafi doskonale wyeksponować pomieszczenia, przedmioty, budynki i pomniki. Pisząc o budynkach, pomnikach mam na myśli iluminację, które potrafią wzbudzać zachwyt na nocnych spacerach wśród osób zwiedzających miasta. Ciekawe iluminację można dostrzec już od dawna wśród polskich miast, które zarówno potrafią służyć jako pomoc w eksponowaniu zabytku jak i maskowaniu zniszczonych elementów konstrukcji.


Na poniżej przedstawionym moście Średnicowy w Warszawie można zaobserwować przykład wykorzystania oświetlenia LED, który zarazem maskuje oraz zaciekawia swoim nowym oświetleniem.


Iluminacje LED mostów
Iluminacje LED mostów

Iluminacja LED mostu w Warszawie
Iluminacja LED mostu w Warszawie

7 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o Warszawę to fajna iluminacja połączona z muzyką jest na fontannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno samo zastosowanie oświetlenia LED ma wiele zalet i raczej o tym każdy wie. Mnie najbardziej przekonuje to, że dzięki takim lampom mam możliwości obniżenia rachunków za prąd. Aby różnica była jeszcze większa to całkiem niedawno przeszłam do https://poprostuenergia.pl/ gdzie płacę o wiele niższe rachunki za energię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie z taśm LED można robić tego typu rzeczy i całkiem fajnie to wygląda. Ja teraz zastanawiam się jaką taśmę LED użyć do mojej sypialni. Czytałam o tym na stronie https://sklep.neonica.pl/jaka-tasma-led-do-sypialni i myślę, że mam już rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jeśli chodzi o samo wykorzystanie taśm LED to jest to świetny pomysł na posiadanie ciekawego oświetlenia w całym domu. Mi podoba się to co przeczytałam na stronie https://dom-dekoracje.pl/jak-ciekawie-wykorzystac-tasmy-led-w-aranzacji-pomieszczen/ i już wiem jak wykorzystać taśmy LED.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efektywność energetyczna to dzisiaj ważna kwestia. Jeśli chcesz zmniejszyć swoje zużycie energii elektrycznej i zyskać oszczędności, warto skonsultować się z elektrykiem specjalizującym się w efektywnych rozwiązaniach. W każdym razie https://www.warszawa-elektryk.pl/ to firma, która oferuje profesjonalne doradztwo i usługi w zakresie efektywności energetycznej.

    OdpowiedzUsuń