piątek, 27 grudnia 2013

Montaż

Montaż taśmy LED jest stosunkowo łatwy. Dzięki temu, że można kupować ją na mety możemy kupić gotowy zestaw do montażu, który zaoszczędzi nam czas związany z przycinaniem taśmy. Na odwrocie taśmy diodowej znajduje się taśma samoprzylepna. Jest to rozwiązanie, które stosują wszyscy producenci taśm diodowych. Korzystając z tej taśmy montaż opiera się do przede wszystkim na przyłożeniu taśmy równo do ściany przy wcześniejszym usunięciu woli ochraniającej.



W niektórych sytuacjach warto skorzystać przy montażu z profilów aluminiowych. Komplikują one montaż, ale zabezpieczają taśmy LED przed uszkodzeniami mechanicznymi.Przydatność profilów aluminiowych jest szczególnie przydatna, gdy diody są narażone na uszkodzenia.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie montowałem oraz osobiście nie mam u siebie takich taśm, gdyż stwierdziłem że nie są one mi po prostu potrzebne. Całkowicie wystarczają mi w mieszkaniu panele LED https://interblue.pl/panele-led,c,130 które zostały zamontowane już jakiś czas temu i jak do tej pory działają bez zarzutów.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ja raczej sam takich rzeczy nie montowałem, gdyż one w moim mieszkaniu już były. Jestem za to zdania, że odkąd posiadam taryfę taniego prądu https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ to faktycznie rachunki przychodzą o wiele niższe niż było to do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście takie kwestie są niezwykle istotne, ale myślę, że najlepiej taki montaż jest po prostu zlecić elektrykowi. U mnie całością prac elektrycznych zawsze zajmuje się http://www.elektryk-krakow.pl/ i tego specjalistę ja każdemu polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim dobrze jest również od razu wiedzieć któremu elektrykowi takie prace najlepiej jest zlecać. U mnie wszelkimi pracami takiego typu zajmuje się specjalista z https://wzu-energpol.pl/ i to jest bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako właściciel niewielkiej firmy produkcyjnej, regularnie muszę dbać o bezpieczeństwo instalacji elektrycznych w moim zakładzie. Decyzja o współpracy z https://pomiary-szczecin.pl/ okazała się być jedną z najlepszych, jakie podjąłem w tym zakresie. Specjaliści z tej firmy przeprowadzili kompleksowe pomiary, które nie tylko zapewniły mi spokój ducha, ale również pomogły zidentyfikować potencjalne zagrożenia, na które wcześniej nie zwracałem uwagi. Profesjonalizm, dokładność oraz wiedza fachowa ekipy przeszły moje oczekiwania. Ich szczegółowe raporty i rekomendacje pomogły mi w optymalizacji zużycia energii i zwiększeniu bezpieczeństwa. Polecam każdemu, kto potrzebuje profesjonalnych pomiarów elektrycznych.

    OdpowiedzUsuń